Lisa Roivas Träning

snöoväder :)

jag är så lycklig, det betyder att min syrra kan inta yxbacken som världens bästa snowboardåkare. o att jag får åka skidor när jag blivit frisk. eller om man tar det i helgen bara för att det är dumt att chansa, snön kanske försvinner (A)


kaffelatte & brokeback mountain som gäller nu. kom på att filmerna skulle tillbaka idag.  innan 18 :(

o mellan 12-17 har jag tvättid, samtidigt ska jag hinna sola, äta mat, göra mig iordning. sen kan far förhoppningsvis komma o hämta mig, hinna handla mat o annan shopping :P o sen kom jag på att min mor fyller år idag :) härlig fredag o se fram emot. man behöver verkligen inte festa varje helg ! ;D


åter till myset i sängen framför TV:n o snegla på snön som yr utanför fönstret . loves it !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: