Lisa Roivas Träning

nu får det vara nog !

nu är det inte kul på riktigt ! har aldrig varit det, men när det går ut över andra, då är det fan dags att sluta ! jag kan inte bete mig såhär länge ! det går inte ! hur full man än är ! därför är det på riktigt nu, nu är det slut med spriten ! tills vidare ! till jag lär mig hur fan man dricker på ett vettigt sätt !  


jag vet att det ordnar sig o att "vad gör det om 100 år" men just nu är det pissjobbigt o tvingar höra runt vad jag gjorde i lördags ! tack alla som tog hand om mig, o förlåt alla ! jag menar det från botten av mitt hjärta !



" Can anybody out there hear me?
Cause I can't seem to hear myself
Can anybody out there see me?
Cause I can't seem to see myself
There's gotta be a heaven somewhere
Can you save me from this hell?
Can anybody out there feel me?
Cause I can't seem to feel myself

Losing my way
Keep losing my way "

Kommentarer


Kommentera inlägget här: