Lisa Roivas Träning

några stycken nyårslöften ;D

nu snöar det lite grann, men min ström laggar :/ haha, kan man säga så ? TV bryts ibland o internet har startat om sig typ 5 ggr o lampan i fönstret hackar sig lite... som jag skulle sagt ;D "gick det mycket ström eller ?" haha. när jag frågade om strömmer gick lite eller mycket på jobbet för nåra veckor sen ;D


1. Jag ska sluta köpa handväkor jag inte har råd med. När GE Money Bank går i konkurs.
2. Jag ska använda kondom vid alla tillfälliga sexuella kontakter. Med marsmänniksor.
3. Min alkoholkonsumtion måste ner. I halsen.
7. Jag ska aldrig mer strula med en kollega. Som har puckelrygg och klumpfot.
9. På fester ska jag dricka varannan vatten. Varannan flaska vin och vartannat glas vatten alltså.
12. Jag ska sluta flirta med andra killar än min pojkvän. När de slutar flirta med mig.
13. Tequila-shots är ett minne blott. Ialla fall för de som slutat dricka dem.
14. Varje söndag ska jag söka igenom mina bröst efter knölar. Om jag inte redan har en i sängen från kvällen innan jag måste ta hand om.



glamour är sjukt bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: