Lisa Roivas Träning

my girl wants to party all the time

playlist



gick bra hos tandläkaren, trodde jag skulle ha ett hål, men det var ingenting, ganska konstigt.


en sväng förbi tuijas jobb när jag ändå var i pronovahuset :) synd att papi inte hade bilen på sitt jobb, så det blev bussen till äckel-HC o handla lite, lite mat. men jag har så jag klarar mig veckan ut iaf .


helt matt i kroppen är jag, men  känner inte att jag har feber, käkar ipren iaf, då känns det faktiskt lite bättre i både halsen o kroppen. doktorn (han som är mest cpcpcp ;D) skrattade åt mig när han ringde, han tyckte väl lite synd om mig med, o skojade att vi kanske ses i veckan då, haha. jag hatar det.


så jag har legat på soffan o inte fått så myket gjort idag. suttit här ett tag med, sortarat alla 35986803 bilder jag har på datorn :) o tankat lite muuuuusic.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: