Lisa Roivas Träning

hungrig ? det är jag :)

vilket otroligt underbart väder det har varit idag då !! ååh, blir så lycklig. -5 grader, snötäcke utan slask o strålande sooool !!


var hos cp-doktorn kl 10.50 idag. gick snabbt, han kollade bara i halsen o suckade o gav mig en annan medicin, antibiotika, som förhoppningsvis ska hålla mig frisk till operationen. men serisöt, han är sjukt kul doktorn, skulle mer än gärna åka dit igen bara för att ;D o jag kan inte låta bli att flirta. hur gammal kan han va, max typ 25-27 ? lite osäker i sig själv, men ändå jävligt på. läkarstuderande, hur hett är inte det då ? haha. jag e sjuk. eller så har jag bara sett för mycket sjukhusserier på TV sista tiden . . .



o medicinen, trodde jag skulle trilla omkull när jag öppnade paketet ;D dom är LILA ;D hahaha. ungefär som Janas tjeckiska huvudvärkstabletter jag fick en gång på jobbet, knallrosa ;D mådde bättre av att bara titta på dom. aja, nu är det 3 ggr i 10 dagar som gäller. segt. men jag känner mig redan aningen piggare.



sen mejlade jag faktiskt på en lägenhet idag, haha. såg en annons i tidningen o kunde inte hålla mig. mejlet var bara om det var en fråga om det var en hyreslägenhet, är det det, då vill jag ha den. sure, trivs askalas här, men sen är allt gammalt o slitet o den var helt nyrenoverad, nere på söder, 2000 i månaden. får se.


sen ska jag få ett akvarium av danne, tjoho, vill verkligen :) nån o prata med när man e hemma, haha. vill ju ha nåt litet mer, helst helst en kisse ju. blir mysigt iaf, älskar fiskifiskar :) annars blir de att ta över lil'sis sköldpadda..


nu blir det lite manikyr, en till film, lite hemmalagad pizza kanske, det var ju dedär med att stilla en hunger iaf, sortera garderoberna, haha. värdelös på o hålla ordningen när mycket åker in o ut hela tiden.

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥



 

    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: