Lisa Roivas Träning

gott nytt år :]

jag är nog en av få som mår riktigt riktigt bra idag, o börjar det nya året med starka, friska tag (är frisk nu tack vare min penicillinkur ;D) o inte är bakis o är glad, lite ont i magen efter all underbart god nyårsmat o ost&kex o choklad o cider o "rosa champange" ! så skönt att inte vara bakis !


en grej jag inte förstår bara. visst, man kanske bara ska på privatfest med bästa polarna o sen ut på krogen, men nyår firar man fan inte i blåjeans :/ jag är jätteledsen, men det funkar inte för mig. visst, t-shirt, men kan du ha ett par andra byxor än det du har på dig varenda eviga dag. (därför jag var tvungen o klä om dig igår, sry ;D men erkän det blev snyggt !)


aja, nu ska jag duscha o sen åka o lämna bilen hos mor&far, bilder på mitt hår kommer ikväll !


och du. ge fan i att bete dig som ett svin mot min bästa vän.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: