Lisa Roivas Träning

CREW CONNECT MÖTE MED JOBBET 060116

sjukt givande var det. trodde det skulle bli som alla tråkiga möten, med en tråkig karl som föreläste, men dethär var annorlunda. det var vi som skulle snacka, 6 pers, jag o anna plus 4 från linköping o fan vad vi snackade ;D mycket skitsnack därimellan med ! att grejjerna som kommer i framtiden kan vi ha påverkat. o att representera min restaurang känns helt okej faktiskt. skönt konferensrum på elite grand hotel med sjukt god latte, ciabattasmörås o mörk choklad gjorde det inte värre.

synd bara all piss nu med dig. först med alla stängningar/stämplingar plus att du tycks ha chefen på din sida. har god lust att dra in facket, mycket pga sen denhär skiten som kom i förrgår. hur fan har det gått till ? o vad fan ska du med dem till, överhuvutaget ?!

men. nu känner jag mig sporrad till att jobba igen, samtal med chefen blir det väl om vad som sades på mötet plus 12 kr till i lön :) den tackar jag för ! o anna som bara: "vet du hur mycket det syns på lönen eller?" wiiiie. plus att det finns en värdinne-kurs att gå, den vill jag gåååååå !!


o sen att springa in i dig på vägen hem, ljuvligt.






lalala. nu ska jag äta frukost, beställa massa grejjer från HM.se :P o sen ska det gymas o jobba 14-01 :/ men hey, det är lugnt, jag är van !

imorn = personalmöte 17.30, sen bio m. jobbet, vi ska se The Departed ;D yesyesyes, sen ska jag försöka släpa folk hem till mig på lite förfest o en eventuell utgång :) see yah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: