Lisa Roivas Träning

all good things do come to an end

för jag tröttnar. for sure. alltid något som ska va fel. eller inte passa mig i smaken. eller bara va för bra för att va sant.


det blev bio igår med underbara lil'sis. o glad är jag över det, skrattade så jag grät vissa stunder till HappYFeet :) visst, den var ganska långtråkig vissa stunder, men all musik var kul o "de 5 amigos" är det bästa på länge, hahahahaha. så sööööt film så jag tror jag spricker. se den, man kanske inte behöver gå på bio, men den är väl värd att hyra sen när den kommer :)



 

     



 

slocknade som en stock när jag kom hem o vaknade väl runt 8 imorse. jag förstår inte varför jag är så trött ? jag menar, hade 576964 kg tvätt att sortera igår som jag iknappt orkade röra vid,  petade bara ner från soffan ner på golvet. glodde på ugly betty o lovade mig själv att göra popcorn till house, men  orkade inte utan gick o hämtade det enda goda som fanns i hela lägenheten, lite russin (vem fan äter russin istället för popcorn egenltigen?). sen vetebröd hur house slutade för jag somnade :/ vaknade 05.20 med kläderna på, på soffan. mycket illa.


så nu viks det handdukar o sorteras strumpor, fastnade dock vid datorn o ebba's o engla's blogg igen :)


kom på att jag fortfarande saknar en svart, söt cardigan o min vita önskugga + ögonbrynspenna e slut och jag hann inte igår så det blir stan idag istället. en väska behöver jag med, att matcha med min sjukt snygga nya jacka.. o ett par vantar, kan inte ha svart/vitrandiga till en rutig tweedjacka ;D men först ska det tränas o lagas mat. är så sjukt sugen på potatismooooos :)


btw, pajjade ett av mina favoritlinnen i tvätten igår, blir så besviken på migsjälv. det var iofs inte mitt fel, utan min BH hade åkt ut ur tvättpåsen och på något sätt pajjat spetsen på linnets ena axelband så det gått av. ännu ett plagg att sy om, det blir en halterneck istället, det är fint det med. men jag har en kjol, mina svart shorts som blivit förstora o två tröjor att fixa innan -suck-


nu spelar det bara hiphop på eastfm, underbart !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: