Lisa Roivas Träning

tisdagsångest

minst lika hemsk som måndagsångesten. eller ångest o ångest, bara trista trista dagar i början av veckan. fastän jag inte har något regelbundet schema o jobbar lite alla dagar typ så känns det iaf när det är helg o inte helg. det är iofs najs. när man är ledig. på helgerna.

hade en hemsk hemsk dröm inatt :S jag har kommit på att jag har grymt att inse att personer (läs killar) går vidare. fast. egentligen, på ett sätt, så har han inte gjort det. men i drömmen hade han det o det var jobbigt.


jag är alltid så trött dessa dagar. o nu när helgen var underbar så känns dehär dagarna jobbigare. man kanske skulle sola lite så man får sig en dos av "solsken" ? jag brukar iaf må bättre då. ja, så får det bli :)



timbaland-
give it to me
(feat. nelly furtado & justin timberlake)
.mp3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: