Lisa Roivas Träning

robban hallin !

åååh, kan inte sluta garva, snacka om störd kille ;D bästa bästa o vakna till när man sovit typ 5 timmar.
blev ju kvar på jobbet igår, grymt mycket att göra, hemma vid 1 typ. o inte kan jag sova då inte, blähä.

aja, det är lugnt, för idag är det freeedaaag ! haha. lite stressigt då. utvecklingssamtal på jobbet 11, sen jobba till 14.30. systemet + gymet o sen tvättstugefan 17-21. har alltid funnits gott om tider men bara för att jag verkligen måste måste tvätta så fanns det ingen som passa på hela nästa vecka. mobbat.

mina fiskar äter sten :) det låter som jag är värsta hemska djurplågaren, men jag har matat dem nu. dom är sjukt söta. hoppas på lite fler idag, dom är bara 6 st. fast 6 e najs.


eeeh. eeeeeeeh. eeeh. hörde darin- desire i bakgrunden o tänkte jag skulle ringa. tänkte att jag har haft lite tur senaste tiden, vunnit massa pengar o sådär så, samtal nr 5, det är jag ! eh, o det var det !



 

JAG HAR VUNNIT DARINBILJETTER !

O JAG HAR SNACKAT MED ROBBAN HALLIN !!!



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: