Lisa Roivas Träning

med lite gnäll brukar det gå bättre..

haha. o det gjorde det. när jag kom till jobbet i morse flyger min chef på mig, o jag tänkte "hjälp, vad har jag gjort nu?" det som hade hänt var att jag hade serverat "hemliga gästen" som kommer någon gång i månaden o fått 100% :) lala. 500 spänn ner i fickan o tänkte att det kanske inte blir en så tokig dag iaf.

slapp även sitta o ringa runt till massa folk, ida & alex hade ställt upp o jobbar istället för mig på tors+fred :) trevligt o tack. som grädde på moset ska jag med chefen på nån rekryteringsevent vi ska ha på grand senare i mars, ska bli riktigt trevligt, o man känner sig lite mer viktig än vad man gör ibland.

o sen fick jag gå hem två timmar tidigare :P haha. skönt, sa jag bara. fick skjuts av malin till HC o handlade lite mat, eller rättare sagt grönsaker. vet inte vad det är med min mage, har varit till o från i en vecka nu. blir att ringa sjuksystermamma om det inte går över efter träningen.

så nu ska jag laga mat o börja packa lite smått, drar ju till "fjälls" på onsdag ! sen blir det fetingpasset på gymet, ska stänga stället idag, haha.


btw, nån som vågar
låna ut en digitalkamera till mig ons-fre ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: