Lisa Roivas Träning

lönespec & lite shopping

muhahaha. fett med fet lön då :)

sjukt rolig blatte-kille (oj, får man skriva så?) när jag var på HC nyss. först till mig:
"här, kom o kolla!"
"vad?" frågar jag.
"gratis el :)"
"nej tack" säger jag.
sen när jag gick förbi andra gången drog han tag i en äldre farbror o sa:
"kom kom, kolla, gratis, det är gratis, jag ska visa" på dedär sättet som 15-åriga killar med utländsk bakgrund bara kan göra. jag skrattade lite för migsjälv.

köpte fiskmat gjorde jag med. o toapapper, haha. o lite dricka till på lördag, kommer inte hinna nu när jag ska iväg (wiie, åker snart) o så köpte jag ett skärp (svart lack typ) o ett lååångt halsband med ett hjärta på på HMKids. 89 spänn. I löööv HM !

nu blir det nog en sväng ned på stan oxå. ska haffa en engångskamera, haha. så blir det när man super bort sin finfina digitalkamera.

men atte. bara jag som lyckas packa så mycket grejjer till en skidresa på 2 dagar.



(vilket moget inlägg det blev :D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: