Lisa Roivas Träning

antingen går man ...

... eller så stannar man o ger chans efter chans efter chans. det finns ingenting du kan säga för att jag ska lita på dig igen. o ett sånt wacko förhållande har man bara ett under en livstid. o jag har haft mitt. aldrig igen att jag litar på någon som behandlar en tjej sådär.
jag har länge tänkt att gå min väg, pga att det är inte juste mot dig att stanna, för även om du vet att det aldrig kommer bli du&jag så hoppas du mer o mer för varje dag som går. men igår tog det inte långt tid att bestämma sig.

vilket jävla missförstånd allt är. eller har jag bara otur ? det var inte min mening att få dig att tro eller att såra dig.

hoppas verkligen att jag bara är bakfull o trött, för såhär dåligt vill jag inte må :(

synd på en sån riktigt underbar helg annars. tuija är förmodligen världens bästa tjej.





nu ska jag tröstäta rockyroad-glass.
direkt ur paketet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: