Lisa Roivas Träning

vad rolig jag är då !

somnar o grejjer, dålig stil fan. undra om 16 blocks va bra :)
skulle ju köra ett heroes-marathon, götesson har tankat hem o bränt ut de 10 första avsnitten från säsong 2 !!! ;D
men lyckats bränna nå fel så det funkade varken på DVD:n (där inte mycket iofs funkar, kanske dags o köpa en ny, den måste fan närma sig 10 år, tiden går så fort! ;D) eller på datorn (där resten inte funkar heller haha, fast dom maria fixa funkade ju :P).
om om det inte räckte med det, erbjuder han sig o bränna ut igen o komma förbi i gårkväll ! men nån hejd på snällheterna får det va, inte ska jaaaaaaag ?! tihi.
så vi tar det ikväll istället.
horfitteri i tvättstugan är det iaf, har bokar vi tydligen lite hur vi vill. så jag får tvätta imorn !
det blir med tid på gymet till mig idag. måste ta upp ljusstakarna från källaren o skriva julkort, det är helt sjukt. är det jul snart ?

image496


kolla vilken söt tjej min bror hittade på thai-restaurangen igår.
hm, det var visst jag ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: