Lisa Roivas Träning

nej, din beställning finns inte...

... eftersom den redan är uthämtad !
panik ! skojjar inte.
skulle hämta ut mina tågbiljetter idag, tur var väl det då.
de var uthämtade i flen dagen efter jag betalat, typ 1,5 månader sen :S
men guld guld till den sjukt trevliga konduktörskan eller vad man kan säga.
jag fick ett par nya.
'' dedär händer ibland, nån skriver fel på en siffra eller bokstav o får någon annas beställning o struntar i att höra av sig''
men ärligt talat så skulle jag kunna ha hämtat ut dem, o gett dem till nån annan.
för här sitter jag med mina i min hand o inte betalat någonting mer :S
men underbart att de var så lättlöst iaf. tänk om jag hade gått dit kl 10 på onsdag :S DET kallar jag panik !

dagens: agnes & måns- all you want for christmas.mp3


image512

o jag ska fira min födelsedag o julafton utan släkt o vänner för första gången i mitt liv ...

Kommentarer

  • Mannen säger:

    Säga vad man vill om SJ...men ibland är dom bra på att lösa situationen...

    2007-12-13 | 23:46:29
    Bloggadress: http://mydarkside.blogg.se/

Kommentera inlägget här: