Lisa Roivas Träning

det är lixom inte sant :)

tacopaj o asti hemma hos sofie, toppad med massa singstar.
ja, malin, D + en sitter en timma till hos mig :) en till asti, två cider, 6 öl, razzen, rööö'tjut rö lagunilla. lite ölspelet på det.
morfar taxichaffis 'åååh, kolla en rooooosaaaaa taxi' haha.
träffade min moster på palace :) kul det kommer bli ikväll då ;D ;D hela släkten såg mig svira igår, 50-årmiddag för far min idag på carl-johan ( tack gode gud för att jag slipper palace :P hade inte kunnat hålla mig ! HAHA )
carolina knäppis, men jag vill verkligen att du hör av dig !
så sjukt, min telefon gick ju sönder, så jag har den rosa, bakgrunden är från när vi va på palace i somras. snacka om sjuk tajming.
lite efterfest på kungsgatan, o lite mer av det jag inte kan hantera.
tog en taxi hem imorse. eller halv 12 var visst klockan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: