Lisa Roivas Träning

vilka små bröst du har, Lisa

seriöst illa, kan inte sluta tänka på det. och jag som aldrig ALDRIG haft komplex över mina bröst, har inte det nu heller, för de är perfekta o för att dina ord inte spelar någon roll av sina anledningar :) men jag stör mig på att jag inte kan sluta tänka på det. va fan, det är ingen annan innan som har "klagat", snarare tvärt om !
och så säger man väl inte ? eller ? samma som att jag skulle säga "jaha, o vilken liten kuk du har".

filmen igår sög. eller lite iaf. inte riktigt min humor, men vissa grejjer är hysteriskt roliga ! men är han for real eller ? alltså, inspelat så att idioterna inte fattar att han är utklädd ? jag orkar inte fundera på det mer, för det spelar ingen roll i mitt liv. dethär däremot, är kul. hittade tyvärr inte det när borat är själv, men iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: