Lisa Roivas Träning

underbara underbara paket :)

älskar att springa o hämta paket, speciellt när det var så länge sen man beställde det, så man inte kommer ihåg vad det är i det :D wiiiie.
nu har jag en ny favorit-tröja, ljusgul, påsken till ära :) som min o saz häxblandning förra året, påsken till ära ;D haha. har fortfarande ljudklippet på mobilen !
o perfekta perfekta klänningen till utomlandsresan/studentveckan/midsommar.. o två nyaj ättesöta diadem o två vanliga basic-linnen. jag som var så shoppingsugen, men helt helt pank :) trevligt. hoppas bara på att paketet frn ellos kommer innan vi åker. annars får jag sätta igång o sy om alla kläderna som behövs fixas :P
aja, hanna är här, ska va lite social, sen ska jag jobba.

puss på alla rosa delar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: