Lisa Roivas Träning

turkiet-sommar'n i favorit eller ?

maj 2004. haha. sandra ringer mig, hon är o kollar på resor o hon har hittat en ! 1800, 2200 med transfer. lägenhet, ospec iofs, men det blir nog jag. "ja" gråter jag fram, har så ont att jag inte kan prata. sista penicillinet tar jag första dagen nere i turkiet. vi kommer till ett skitfint lägenhetshotell med kök :)

april 2007. haha. tuija o lisa glor på resor, hon vill gå o kolla/boka idag, men jag kommer inte orka, är så dålig. jag hittar en resa till turkiet för 1598:-. samma hotell som jag o sandra bodde på ;D men orka åka till samma samma på riktigt. men det skulle va kul, exakt favorit i repris ;D inklusive att alla tiderna på jobbet förmodligen inte är borta ;D tihihihihi.

image140

Hotel BonApart, Alanya, Turkiet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: