Lisa Roivas Träning

stulna fjärrkontroller o borttappade trosor ;D

vilket underbart slut på en mindre bra dag :) sov på tok för länge, fikar med tuija o ser sandra med mor på stan :D hon är hemma !!!! dagen ser lite bättre ut !kommer till jobbet o ser att vi är 3 efter 18. :/ håller på o gå o tjuta hos chefen, men skiter i det :) o sen är det stendött, klara 01.30, jag o markus drar o plockar upp sandra hos joocs, åker bil o lyssnar på musik o röker o röker o röker. tuija ringer 03.20, plockar upp henne. nu ligger hon nästan naken i min säng :)

fan, vilka historier jag har lyssnat på ikväll, o mitt liv fick det lilla lilla det behövde för att komma på rull igen :)

kvällens playlist:

frida öhrn- release me
cascada- ready for love (italiobrothers new vox remix edit)
daniel desnoyers- tarzan boy

nu orkar jag inte skriva mer, nån hetsar på msn, en jävligt snygg kille försöker få mig hem till sig ;D o tuijas öl-historia var det roligaste jag hört ! plus att taxichauffören stängde av taxametern när hon berättde den för honom ;D



If you love life,
show it !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: