Lisa Roivas Träning

sluta vara anonyma FFS

image167
o läsa min blibbiblingblogg utan en endaste kommentar. nu är jag arg o tvär på riktigt. visst, den är grymt tråkig o ännu mer ointressant, men då kan ni väl  skriva o gnälla lite?  (jag har för övrigt slutat med det, de går väl sådär va?) 
jag är nog bara trött o avundsjuk på att alla andras bloggar "är så himla bra" .

nu ska jag gå ut o röka, bara för att jag kan o för att det är min nya stora passion i livet. nån måste ju ta på sig äran o ta över, nu när fimpen ska försöka sluta ;P




(annars kan ni ju anmäla mig för nån sorts brott mot nån sorts reklam för/mot tobak, då blir det åka av för min del)



Kommentarer

  • Majsan säger:

    det är väl trist när man ser att folkvarit inne och läst utan att kommentera....Jag lämnar ett spår efter mig i alla fall....Tjingeling på dig....=)

    2007-04-25 | 03:45:39
    Bloggadress: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
  • skankhoe säger:

    haha, jävla pervo ;)

    2007-04-25 | 12:22:28
    Bloggadress: http://rehab.blogg.se

Kommentera inlägget här: