Lisa Roivas Träning

skitblogg !

fuckin blogg. funkar aldrig när man har nåt vettigt att skriva (eeeh?). verkar som de prioriterar de som "ligger på listan" eller nåt, för de bloggarna går iaf o läsa o vissa är uppdaterade sen jag började försöka att ens komma in på min blogg. men vem fan bryr sig ?


lhcaja, dehär inlägget skulle postas strax innan 21 ( i skrivande stund är klockan 22.27, se när det blir postat), när jag vaknade från min nap (när jag är sjuk kan jag sova i tid o otid, skönt) o hoppasde på att hockeyn var slut. tji fick jag jobbigt med strömavbrott eller vad det var. haha. synd, LHC, håller på er !!




kul att danne&danne ska till tyskland inatt då, i porrskåppbilen, haha. hur störd får man inte bli ? förlåt att jag sa vad det stod i matchen, men seriöst, 7-1, haha. fattade väl inte jag när du bara skrev "nee, lagar mat" att du spelade in den. 



  

fixade lite te o lite av disken i köket, känner mig redan bättre efter två piller. känns bättre när man dricker ur en sånhär trevlig mugg. dricker iofs mest ur sen för alla andra glas/koppar är under diskning ;D tihi.



nu är det snart american idol, hollywood-week är över o dags för de 24 som verkligen går vidare. se om det blir nåt o ha :)




update 23:38 ; då jag fått dit bilderna med. förstår inte varför alla i svenska idol inte kan va lika bra som de dedär konstiga landet amerika. good damn, säger jag bara. dethär blir bra !





    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: