Lisa Roivas Träning

så kul med blogg.se !

jag kan inte sluta, jag måste va grymt beroende. man hittar så mycket kul, mycket skit med, men mest roliga grejjer. o jag hänger bara ut mitt patetiska skitliv, hahaha :) nae, så illa är det inte ! o absolut inte just nu !


aja, såhär bra gick det o tvätta på tre timmar. eller det gick bra att tvätta, men inte torka. jag vägrar torktumla annat än strumpor o handdukar ! haha, kanske jag får skylla mig själv. men nu är det så va att jag var bortskämd när jag bodde hemma, så mor min gjorde allt dedär jobbet. orka läsa vilka plagg man kan köra i torken (HAHA) eller inte. tycker om de de står i "or give it to your mom" kommer inte ihåg vilket märke det är :P 

 
    

ser ni kanske vad jag har för favoritfärger ? (A) o rosa/blommiga/svarta klänning är precis ny, flashar bara lite ;)

så illa med, messade typ 15 pers i morse om de kunde jobba min tid på lördag ! kul med så engagerade o snäääla söööta arbetskamrater, alla har svarat eller ringt upp o sagt "ja" eller "tyvärr" , så jag har fått skrattat lite nervöst o sagt att "nee, men jag o mattias (the chef helt enkelt) gjorde en deal, haha" !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: