Lisa Roivas Träning

myskväll igår

med mig själv. o ett påskägg som jag äntligen fått av farmor o farfar :)
en himla massa TV blev det. TV-narkomanen har varit utan i en vecka, men det har funkat riktigt bra iaf.

what's up with denhär sexfixeringen som kretsar runt mig för tillfället ? det första sofie sa när jag kom till jobbet igår var :
"blev det mycket knulla?"
och sms:et jag fick i natt ska vi inte ens tala om (det kommer jag göra, wow säger jag bara)
alltså, hahahahaha ;D känner mig fortfarande, om inte mer, som när jag o tuija satt på balkongen i fredags i solen, lite lulliga o mycket fnittriga. det vill säga, jag dör snart !

sen blev det en himla massa Titanic, alltså, jag har sett den så pass många gånger att jag kan alla replikerna utantill, o då menar jag alla. de visade en bra Wallander-film på TV4, men inte fan var det där jag fastnade. Titanic är fortfarande en av de allra bästa filmerna. o Leo är dra åt heleve snygg i den. fortfarande :)

image156


nehepp, hade bokat in tvättstugan nu kl 12, lika bra, det luktar ruskigt äckligt om resväskan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: