Lisa Roivas Träning

jag kan inte ha det såhär..

inatt har jag inte haft nån feber, men har istället sovit kanske två timmar. jag kan inte andas, o värktabletterna är slut. inte för att värktabletterna underlättar andningen, men man kan ju låtsas at det känns lite bättre. värke i resten av kropppen släpper iaf.

jag får psykbryt på o bara ligga hemma. ni som pratat med mig, förlåt om jag är otrevlig, men jag orkar inte. speciellt inte på telefon o inte heller på msn.

jag mår dåligt över att va borta från jobbet. när jag vet att jag behvös där o behöver pengarna. jag mår ännu sämre över att ligga still i sängen i 1 1/2 dag, allting som kan värka värker, jag vill bo på mitt älskade älskade gym. det jag mår sämst av är att vara ensam, att inte orka höra av sig till nån för det gör för ont att prata, o inte prata med folk på msn, för jag bara är dryg när folk försöker starta meningslösa konventationer som alltid tycks utbytas där.

ni får ursäkta, jag är inte migsjälv, jag skulle faktiskt kunna gå o ta livet av mig. ska ringa mina läkare (illa när man behöver ringa två, han den ena är iofs under utbildning, men iaf) o höra vad de tycker.

har ni kännt nån värre smärta,
än att nysa med halsfluss :/ ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: