Lisa Roivas Träning

hälsofreaket :)


image168massa mat är inhandlad, så trevligt, jag är en sån som mindre gärna äter hämt/snabb-mat (fast ibland blir man riktigt sugen), o älskar att äta en stadig frukost. (måste dock erkänna att jag äter på jobbet 50 % av gångerna, haha. men det handlar om ren slöhet).

det är så skönt ute, vill bara slänga ut en filt i en park, smälla upp en grilljävel o dra ett par bärs. lär bli ett par sånahära i sommar (A) är så nyfiken på den. dricker man så mycket som jag gör kan man lika gärna försöka o göra det "light" !

under mitt äventyr till Ica Maxi konstaterade jag att:
-lastbilar är stora o farliga, kör de ut framför dig mitt i rondellen är det bara att tvärnita o slänga dig på tutan.. inte för att de hjäpte i sistuationen, men det kändes bättre :)
-att lukta svett (som alldelels för många gör, va fan pysslar de med?) är det mest oglamurösa jag kan komma på.
- det är inte kul att köra i 50 km/h på söderleden. folk gör det. på riktigt. när det är varmt o busigt ute, trodde jag alla poppade stereon på högsta o trampade gasen i botten (ni ska se mig i mina föräldrars V70 med orginalstereo, hahahaha. fast det är mamma som har sprängt höger-fram-högtalaren)

ne, nu ska jag hämta far, åka ut till lindö o laga mitt favorit-transportmedel. cykeln. jag var slö förut, eller jag menar, jag ville inte slita för mycket på klackarna på mina skor, när jag skulle hämta bilen o tog bussen. det kommer jag inte göra om frivilligt i sommar.
hade glömt hur illa det är.








(vad är det här för blogg? lite snusk o sprit o tobaksreklam. nu får du väl ge dig, Lisa)

Kommentarer

  • Majsan säger:

    Tackar för titten och jag hoppas att jag snart kommer att må bättre på alla vis...Kram

    2007-04-25 | 19:33:47
    Bloggadress: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: