Lisa Roivas Träning

fjortislisa

trevligt med lite mat i lindö :) varför kan inte jag laga så god mat ? kan det bero på att jag inte har någon mat hemma ? eller att jag alltid lagar samma samma typ ? tihihi.

"vad heter Finland sämsta boxare?"
"Ranta Runtiringen !"

min lil'sis har alltid en massa dåliga skämt på lager när jag kommer :) o en matteläxa som ska hjälpas till med.
o min lillebror är aldrig hemma när jag kommer, fast han kom typ när jag skulle åka. han hade varit på fest med vår tjej'kusin i aborreberg för nåra helger sen, grymt glad blev jag (A) haha. lillebror, papapa !

american idol börjar bli lååångdraget nu. o nån jeanskjol får inte åka ut o resa, jag orkar inte. har så mycket annat o ta med, o det är faktiskt bara 6 nätter o 7 dagar ! bra att du säger det så jag förstår, tuijis !

NAHERÖ, nu ska jag glo på borat ;D hoppas den är bra annars stänger jag av !

nedräkningen har börjat;
två dagar kvar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: