Lisa Roivas Träning

DAGENS ANDRA LÅT !

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. jag skrattar så jag gråter, på riktigt. ska lägga in en bild på mitt hysteriska skrattanfall ! eller så gråter jag av skorna som klämmer, men iaf ;D

"jag vill se ut som svenska flaggan när du är klar "


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. seriöst, vem skriver en sån låt??!! den är sjuuuukt sjuuuukt fräck o jag älskar den (A)

"vi kan leka doktor du o jag,
o du kan ta tempen,
o tre hål, det har jag..."


HAHAHAHAHAHAHA ;D herregud alltså !


min dag är iaf gjord, jag kan nog säga att min vecka är gjord.
o så dina cp-låtar igår. tihihihi. du måste bränna skivan åt miiiiig !

nu är sommaren här. for real (sry jamie, I just can't stop ;D)

FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3 FRIDA- DUNKA MIG GUL O BLÅ.MP3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: