Lisa Roivas Träning

angående diskutionen i Lustgården igår..

tihihi. blåställ är det sexigaste en man kan gå klädd i (A)image170 o så en tajt t-shirt till det !
tack för glassen :P

bättrat på den redan vackra brännan lite, satt en timma typ, redan fått märken av shortsen. vågade dock inte bikini (som du trodde :P) får bli när det börjar bli ännu varmare. fast då vill man ju helst ligga vid en sjö. o jag skulle kunna bada nu, idag, om nån tvingade mig :D

lite mat kanske, kan ju inte stå mig på en halv daim-strut :)

tack papi, för namnsdagspresenten (jag har namnsdag idag :D) i form av en prenumeration på Folkbladet. har ett erbjudande på gratis NT med, mycket tidningsläsande blir det i sommar. kan man följa syrrans vinster i både basket o fotboll, bröderna söderbergs fotbollsspel i division 5 eller vad det nu är :) o IFK såklart. vill nästan gå på matchen idag, jobbar ju är derbyt är nästa vecka..

åh, nej, så fotbollsintresserad är jag inte ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: