Lisa Roivas Träning

alkoholproblem, det har vi allihopa !

speciellt när man blir full på två 7,5 öl. haha. men billigt blir det.

min mormor måste va världens sötaste, men det säger väl alla om sina mormödrar :) fick ett påskkort o idag ringde hon o talade in på min telefonsvarare. hoppas vi ska dit imorn, det är alltid gott med mat o det var så länge sen vi sågs nu... har ju jobbat alla gånger senast familjen varit där, o jag veeeeeet, det är bara o ta bussen en vardag som jag så många gånger gjorde efter en jobbig break-up när jag inte ville vara ensam. min mormor är mycket för mig, känns ofta mer som en mor än min mamma :)

nu sitter jag o dricker en öl till, ska diska bort röran som flickorna ställde till med igår ;) men det var sjukt skönt o bara koka lite pasta när jag var bakishungrig när jag vaknade till liv igen :) tihihihi. det gör vi om ! jag kan alltid bjuda på fyllekäk ;)

det är ett jävla härj på folk, wtf, trodde inte jag var så poppis, haha. förfest där o där o där med :) lala. bra med lite valmöjligheter för en gång skull. fast mina o tuija's private-pre-partys brukar inte va så dumma dom heller.

fy fan,
vad man bjuder ut sig på nätet ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: