Lisa Roivas Träning

detaljer .

ska kirra här inatt efter jobbet, måste vara skriva en grej.

" after I get my 50000 $ I'm gonna take a cab and buy me a corvette. then I'm gonna spend another couple of hundred on a louis vitton purse. just gonna buy it so it can stay on the passangerseat in my two-seated-car. just me and my purse. " ungefär så :] ska nog köpa en handväska nu. bara för att den är så ful. kan jag ju ha den på mitt cykelstyre. haha. men. som jag har märkt nu, mer än vad jag tyckte förut. pengar. är. inte. allt.

jag kan ju låtsas att jag är helnöjd iaf :]

badhusfest 7:e, får se om det blir nåt, skulle va kul o göra "nåt annat" än otten/palace nån gång :]
tjejfest hos mig den 13:e, hejdå till hanna,frida o elin :[
kryssning den 19:e med jobbet. inga kommentarer :D

så. nu ska jag dricka upp min latte o sen jobba.

HEJ !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: