Lisa Roivas Träning

prijfgnfvjnwpefwedmvmvke

aja. som jag sa. bara det blir gjort innan fredag så. jaha, vad ska man göra nu då idag då?

funderar på att åka till lindö, slipper syrran vara ensam oxå. saknar ju faktiskt alla hemma lite.

det värsta är att jag måste upp kl 04.55 imorn :/ BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ o sen, fatta, cykla till jobbet 05.20. HAHA.
det är illa.

äh. det blir bra det där. jag orkar inte tänka o orkar inte ens försöka komma ihåg vad jag har sagt o vad du svarade.

" jag tror vi har tappat bort honom, men det är lugnt, jag har fått upp ett spår (ställer sig på spåret) ! " hahahahaha, jag hade så kul, tack för att man fick hänga på ! o puss på dig !

" Ooh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time "
christina aguilera- hurt.mp3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: