Lisa Roivas Träning

han är borta

igen. när fan ska jag lära mig ?
men alltså.
jag ...
nej.
men jag vet vad jag känner o fortfrande tror. kan inte, jag kan bara inte.
inse.
fatta.
det hade varit lite lättare om det hade varit någon annan än hon.
det känns lite som om hon har blivit nya mig. en som du verkligen älskar o som du inte kan släppa, utan vill vara med henne trots allt som ni har gått igenom.
och ni passar bättre ihop, sida vid sida, än något annat par jag vet.
hon är min raka motsats o det är det som gör så ont.
vad var jag för dig ?

aja. nog med det. hey, jag är van, vet att det bli bättre om nåra dagar.

igår, satt o slösurfa, såg någon blåst brud som kallade "being bingo" för "bingo lotto" tyckte jag var kul.
sen bestäldde jag denna piercing, det var lika kul det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: