Lisa Roivas Träning

personalfest och otten

hur kommer det sig att vad man än bestämmer sig för så blir det aldrig så ;D alltid, alltid otten vad man än gör.
"nae, men det är lugnt, vi känner igen dig :.]"
jaha. blev JAG kvällens kändis igen... ;D eller jacke blev det fan, kryssningsjacke ;D höhö.

klockan 20 var alla ASpackade, inklusive mig själv, släppte loss o snackade skit :] massa hångel blev det med med både flickor o... äh, flickor :]

typ 12 drar jag, anna, taimur till otten, stackars malin måde dåligt :D o hanna ville bara hångla.

dricker vad jag definierar som en öl, hånglar med petra, röker med oscar (TA DET I MUNNEN! ;D), dricker lite till.

äh. så blev det o så får det vara. varför ska man hålla på o ångra sig? :] det har jag aldrig gjort.

imorn. blir det engelska C- uppsats, träna, sola o en massa glass. först till kvarn...... ;)

gårdagens låt: shake that ass (IGEN) eller möjligtvis helena & jag (fast det är sandras låt :P)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: