Lisa Roivas Träning

någon idiot...

hade tagit över min MSN, dum som jag var loggade jag in på komvux och där finns det bara idioter (och en ängel eller två :P) så han snackade lite med malin o hanna, men hanna ringde mig på jag sprang hem o bytte lösen. haha. tur är väl det, MSN IS THE SHIT :)

så. han hade bara däckat i söndags, hihi. "lillkillen" (han är inte liten nån stans :P) tål inte en hel systemvagn med dricka, haha. 

kom på att jag träffade en av änglarna på palace... vet inte vad jag sa, men spänt var det :S

sovit 2 timmar inatt. stängde o sen satt jag o skrev på medeltidsarbetet till 4. sen målade jag min naglar röda o sen sov jag :]

klockren redovisning, fick bra feedback, det man behöver när man mår skit.

sen ringde Han, sa inget vettigt, bara att han bryr sig värmer i regnet.

sova lite nu, sen fixa alla bilder till alla, vad ni hetsar ;)

musik. musik. dagens låt: nele&felix- I'll survive (yeah).mp3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: