Lisa Roivas Träning

måndagmorron (?)

     

kunde inte somna igår. hemska hemska människa som får mig på hemska hemska tankar :]

nu ska jag ladda hem massa ESC-låtar, feber är inte över, kommer inte gå över förrän nästa år ! eller ?
 alla är helt galet galna och jag bara älskar det !

http://idis.blogg.se/200506221255_lordi_vann.html
 favvo-inlägget hittills :P

måndag idag igen. två dagar till löning !

önskelista för maj-juni:

jeans från levi's
shorts svarta/vita ( helst både och :] )
ballerin + kilklckskor ( det blir både och :P )
strumpbyxor
svart sidenband + svart sytråd ( undra vad jag ska göra...? )
guldkedjor från glitter
ögonskugga från makeupstore och isadora
hårinpackning
ny guldpiercing ( min har fan bleknat :S )
rosa läppglans med glitter i
örhängen ( som dom som är glömde på nån efterfest :[ )
keps
nagellack i roliga färger ( bästa som finns ! )
 
o sen så kommer det komma 1000000 grejjer utöver det :] underbart med cash !

nu ska jag duscha + äta, sen skomakaren och skolan -suck-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: