Lisa Roivas Träning

jag ÄLSKAR modet som är just nu !

randigt.
prickigt.
kortkort.
skjortor.
blått.
rött.
svart.
vitt.
leggings.
diadem,
och en massa guld och högklackade sandaler!

gick en stund för mig själv på stan idag, det var galet givande.
två par skor o ett par shorts o ett par leggings ska det handlas imorn. o ett vitt diadem o guldkedjor hittade jag med !
plus att jag får tillbaka två par skor så gott som nya från skomakaren!

som jag sa till tuija att jag ska skaffa mig ett par snyggare ben till shorts och högklackat :) provade ju massa kläder idag o tog en storlek för stor hela tiden, underbart att blivit lite smalare :)

ne, nu ska det betalas räkningar, ätas, städas, pluggas, tränas, solas o sen. busas? fikas? bioas :D?

17/6- nyöppning på jobbet :] värdinna 8-17, kom o tigg ballonger av mig då !

underbart o inte sova själv inatt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: