Lisa Roivas Träning

professional party people

så himla najs o komma hem till ett meddelande från linda att håret lätt blir av innan nyår ! ;D


värsta storm de är ute då :) låter som tomten är påväg ner för köksfläkten lite tidigare än vanligt, läskigt att vara ensam när det låter som hela huset rasas när som helst. 


såg massa grymt snygga tavlor på stan igår, hoppas på nåt presentkort nånstans så man kan handla :) en på duka som var helt magisk, skulle va perfekt mellan mina lampor över soffan o två jättefina med amaryllisar från åhléns som skulle va klockrena där jag har mina andra tavlor just nu.. för de jag har nu är inte 100%-iga men helt ok. sen när jag får klaustrofobi o flyttar till större behöver man många tavlor. så är alltid bra att tänka :) "man vet aldrig när man kan behöva den"


fick iaf med mig en julklapp till mor&far, dock tyvärr ej byte på den, men jag kan mer än gärna ta den själv ifall den inte passar :P o sen en ljusstake & ett par svarta jättegenomskinliga gardiner att ha bakom de jag har sen innan :) ser sååå mysigt ut, visst, det är underbart med stora fönster, men nu ser det lite mer bebott ut


shit, okej, nu är det helg ;D okej, shit, nu är det helg ;D lalalalala. min kropp vet att det är fredag, den börjar längta efter alkohol :) o min telefon ringer stup i kvarten o folk tror jag e sjuk för att jag inte ska ut :) men va fan, ibland får man väl va hemma själv, eller ? jag vill inte träffa nån idag, ikväll e min kväll, popcorn o manikyr o massa dålig TV. men atteeeeee, okej, shit, det är helg o jag e störd o off. omg, nu gjorde du min dag. shit. men okej. "I'v been waiting here so patiantly" o får utbetalning, haha. gud, vad trög jag är.



naheva, nu är det duschen som gäller, sen over&out. njut av livet, det gör jag.


      
         


imorn är det personalfest o alla är laddade, 
dethär kan bli årets happening, haha !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: