Lisa Roivas Träning

halsfluss igen då....

KUL ELLER INTE ! :(
trodde jag skulle dö inatt, men det gjorde jag inte. så jag tjöt till mig en tid hos farbror doktorn o visst fan var halsprovet "jättepositvit" (det var ju bra att jag inte kom till den mest CP-doktorn ever ;D haha) så penicillin igen då o ett nyktert nyår. men det är väl lika bra det, har ju inte varit direkt lugnt senaste tiden.


men tack som fan för en great födelsedag, fast jag fick en äcklig födelsedagsdrink på deli o blev nekad i baren på cromwell ;D o tack för en SUPERkul juldag, fast min jacka är kolsvart o fylletaxin blev sur ;D


(gud, jag måste verkligen lära mig att hantera spriten)


det jag är mest ledsen över är att ingen mellandagsshopping är gjort o inget löshår heller pga sjukdom :(


men jag är så glad att jag har en liten tomte som tagit hand om mig dehär dagarna, tack för att du finns (L)



nu är det filmmaraton o litervis med hett te, om jag får ner nåt............ gott nytt år alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: