Lisa Roivas Träning

8 DAGAR KVAR ! ojojoj

caps, men jag orkade inte sudda. nu så, vilka ska med ut den 23:e ?! förfest hos mig, sen enligt traditionen deli, haha, o sen blir det tyvärr det stendöda otten, men iaf :) den enda jag vet som är på är sandra, men va fan, hon e alltid på en fylla ;D ;D hhihi. hon kommer hem nästa vecka, längtar så efter dig, baby!

fick bara ett sånt sug efter att blogga, jag skulle säkert skriva något skitviktigt som jag nu glömt. har massa bilder jag vill lägga upp, men hinner inte now, ska snart gå till bussen o sen sitta o glo på jobbet en timma innan jag börjar, hatar att bussarna inte går nöär jag vill att de ska gå. men jag får sällskap iaf, o måste forska i hurvida det blir med alla förfester imorn innan personalfesten ;D fast sen kom jag på att min far fyller år imorn, så det blir nog lindö istället o fika lite o sen direkt till cromwell, får se :) -myser-

aja, dagens låt: gwen stefani- crash ;D eh, man kan säga att den beskriver ungefär vad jag vill, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: