Lisa Roivas Träning

4 dagar kvar !!

alltså. det finns ju inte vad spänd jag är, förstår inte varför :) så fort jag tänker på det så pirrar det till i magen. lilla jag fyller 20 :) wiie.

orkar inte skriva så mycket mer, kände bara att jag ville blogga lite. ska diska nu, förstår inte hur mycket disk det kan bli på några dagar :/ bläh.

imorn är det arbetsmiljögruppmöte på jobbet innan 16-01-passet igen :/
på torsdag är det tvättstuga 7-12 som gäller, sen jobba 16-01 igen :/
på fredag är det löööön !! hahaha, åka handla mat o lussekattsbak o allmänt stök :) blir nog ingen utgång, men man ska aldrig säga aldrig.. lär ju va drag på't om man säger så.
på lördag smäller det, hänga på systemets lås vid 10, fika med släkten i min mini-etta vid 15, kommer bli grymt trångt men sjukt mysigt, o sen är det ferrelerre hos mig för alla som önskar. hoppas det är drag på stan trots att det är dan före dopparedagen :) ska bli så kul !
på lördag är det gröt-frukost hos mormor&morfar o sen kalle anka o julbord o julklappar o allt vad julafon innebär :) längtar så.



men var är min snöööö?

snö 2

Kommentarer


Kommentera inlägget här: