Lisa Roivas Träning

22 dagar kvar !

förste december idag då, härligt ! förste advent på söndag o de enda julpynt jag har en min gamla ängel.

var på ikea i onsdags, min lägenhet är så fin nu :) fast nu har jag istället inga möbler i köket, men det fixar vi nästa månad.. man måste lixom prioritera när man är där :P o denna gång blev det inget köksbord utan två stoooora lampor istället.. min mor kommer att säga att det är för mycket, men det tycker inte jag ! :P fast när jag tänker på't hade det räckt med en, de lyser ganska bra ;D hihi.

trevligt att jobba igår, fick trevligt besök i form av två danne o en tuija :) hahaha, helt galet ! ska ha så trevligt i helgen ;D

nu tvättas det för fullt, haha, skulle börjat 07 egentligen men jag kom inte upp :/ somnade väl 5 inatt eller nåt, kunde verkligen inte sova.. undra om det beror på att jag inte hade dig brevid mig eller om jag bara helt enkelt inte var trött.. för jag kände mig inte det minsta trött, konstigt dedär. så jag får typ hänga all tvätt på tork i hela lägenheten, haha, fast iofs så är det ingen som har tiden efter mig, kanske kan nalla lite..

gå till HC sen då, HM & apoteket, måste köpa lite hudvårdsgrejer, allt e slut hemma :[ o hååårspray, jag dör utan, den e hos aron ! o sen slänga lite kartonger o grejjer o sen sola o sen jobba 17-01. men idag blir det fan tidigt, inget gå o driva till 01.30 :]

det har hänt en häftig grej, men jag skriver bara ifall det blir så, orkar inte förklara ;D -är jättehemlig-


till dig. du vet vem du är. aldrig mer. nu säger jag tack för mig.

" another night and I bleed,
they all make mistakes and so did we, but

we did something we can never turn back right.

find a new one to fool, leave and don’t look back, I won’t follow,

we have nothing left, it’s the end of our time.

we can’t cry the pain away, we can’t find a need to stay
there’s no more rabbits in my hat to make things right. "


Kommentarer


Kommentera inlägget här: