Lisa Roivas Träning

18 dagar kvar !

snart smäller det, dags att börja planera !! fika med släkten o supa med vännerna !! vad säger ni, fredag eller lördag ?! jag orkar vara bakis på julafton, det kommer jag va resten av mitt liv, hahahaha.


inte gjort ett skit idag. eller jo, hämtat mina kläder som kommit o glott på vimmelbilder o ringt mormor.
nu ska det snart jobbas, suck, men igår var det soft. fast nu är allt som det är, helflummt, fattar ingenting.
varför kan inte bara alla hålla käften eller iaf hålla saker för dig själv ? vissa saker vill man inte veta o vissa saker vill man inte att andra ska veta. ORKA PÅ DIG.


varför måste jag va så förbannat ytlig ? ;D


dagens låt: molly sandén- det finaste någon kan få & september- cry for me (kunde inte välja idag)


men orka måste ha visa-kort för att kunna köpa musik online, sämsta påhittet ever. visst, jag kan ladda hem på mobilen, men eftersom cd-skivhelvtet som gör att jag kan lägga in dem på datorn fortfarande e i lindö dit jag inte hunnit/orkat ta mig så kan jag bara ha dem på mobilen.. fast, iaf :) kanske e gött det med...



aja, här kommer lite bilder, fyra på min älskling som är tillbaka efter sina ful-videor ("ain't no other man+hurt e hon inte snygg i )  o tillbaka som dirrrrrrrty ! tänk om man hade sånt hår. ska fan börja spara. inte hår alltså, för det går inte, utan pengar ;D haha.



    


|  världens bästa bror + syster |
| jag&syrran har köpt samma klänning utan att vi visste om det :] |
| alla kusinerna samlade för en gång skull ! |



   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: