Lisa Roivas Träning

17 dagar kvar !

hihihi. frågade linda på jobbet igår om hon visste nå bra ställe i stan som gör löshår. inte för att hon är här ifrån, men hon är häftig o vet allting om piercingar o tatueringar så jag tänkte hon kanske visste lite om det med :] o då kläcker hon ur sig att hon gör själv o håller på o strarta upp i stan ! haha, trevligt tänker jag o ännu mer trevligt när hon säger att det blir billigt, väldigt billigt... ;D jag har väldigt svårt att tro att hon säljer in sig bara, fuck, hon e grym ! får se om det blir nåt innan nyår, ska kolla över ledigheten o hennes leveranttider ect. men shit alltså, det är värt det, lätt alltså, så himla underbart !


emilia- var minut är dagens låt :/ kasanr.





så, nu ska jag skriva klart alla julkort, städa lite grann, sen vet jag inte riktigt. sola iaf, kanske stan innan o köpa lite grejjer, haha, för jag har ju så sjuuuukt mycket pengar kvar ;D inte, men iaf !

      

|1-3 är mitt "nya" vardagsrum :] | kläderna som kom som jag beställt, klänningen e så sööt ! |

Kommentarer


Kommentera inlägget här: