Lisa Roivas Träning

12 dagar kvar !!!

vad händer nu då? ;D kollade på http://www.otten.se o såg att de har en kalender över vad som händer i jul, fest varje dag på "jullovet" ;D men jag ska jobba o fixa extensions så atte. men 23:e + 25:e lätt alltså !


glodde oxå på alla vimmelbilder från helgen, alltså shit, vad denna stad är trashig, hälften av alla ser ut som att de aldrig sett hur trash ser ut, utan klär sig precis så för att de tror att de ser snyggt ut, men ser egentligen ut som en sönderknarkat hora från en dålig amerikansk komedi, o hälften är bara klockrena, mycket förvirrande.. men man ser aldrig dedär riktigt trashiga när man är ute, antingen så bara försvinner de för man orkar inte ens se, eller så är man bara för full för att minnas. som hur dendär shoten egentligen smakade ;D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


men atte, som du sa, o det håller inte. det går inte, jag kan bara inte.


dagens låt: jamelia- be ware of the dog


oooooooooooooooooooooooooooooooorka :) jag kommer aldrig kunna. men det börjar bli sjukt illa nu.


det sjukaste är. jag känner mig som en liten prinsessa.
men med så ont i hela kroppen att det finns inte på kartan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: