Lisa Roivas Träning

11 dagar kvar !!!!

blähä, klockan är 05.33 o nu ska jag gå ner o röka o vänta på "bonde söker fru"-helen som ska komma o hämta mig o så ska vi jobba. har inte sovit nåt som alltid, du har så rätt danne, kan bara sova när jag har sällskap eller är aspackad :/ segt, men a. sov ju ikapp igår natt så att säga, grym fest lördags sen jobba 12,5 timmar på söndagen :/ det känns.


har så ont i hela kroppen, men efter jobbet är det bara på't igen, träna 5 ggr denna vecka, annars e jag sämst! :D


linda, nu kör vi ! löshår för faaaaaaaaaaaaaaaaaaan, ska bli helt sjukt underbart !!!



jag önskar :)

satt o slösurfa igår, hoppas ingen tar illa vid, tyckte den var så sexig,
me like very much :P

Kommentarer

  • Junitjej säger:

    Vilken läcker bakgrund du har i din blogg!! Var har du hittat den?

    2006-12-12 | 06:26:42
    Bloggadress: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här: