Lisa Roivas Träning

10 dagar kvar !!!

snart är det knappt en vecka ! :)
på personalfesten på lördag är det exakt en vecka, jobba typ två dagar nästa vecka eller nåt kommer bli segt när man e pank, men iaf :) fick jobba nu på fredag utan att jag skulle så det finns nog gott om extratider, wiie ! o jag tänker bara på pengar till nästa löning ;D får två mjukdagar utbetalda då med så det e najs som bara den !


nu ska jag till min gamla restaurangchef som nu äger en pressbyrån o hämta lussekatter ! fick ett sms från nya chefen nu om att jag inte skulle glömma det ;D behövs alltid, jag kan va lite väl tankspridd ibland, men idag har jag koll på läget.. utvilad kan jag inte säga, men koll ;D känns asbra efter en dag i köket igår, luktar lite konstigt om mina fingrar fortfarande :/ men annars var det grymt kul när oscar visade "sin" stora :) hahahaha. ibland har vi bara för kul på jobbet... man skulle varit med i paris förra veckan alltså!


lalala, trevlig lucia då eller vad man säger. ingen lussevaka detta år heller, inte ens förfest som det lätt bli, var bara hemma o lagade massa mat :) det var mycket trevligt det med !


nehepp, nu e de dags o sätta fart om jag ska hinna !



Kommentarer


Kommentera inlägget här: